Thursday, April 29, 2010

♥ 手牵手的日子 ♥


suddenly i miss u..... ♥
miss my dear......
u most early sleep tonight
b'coz .....tired
listen ur sound~
heart feeling not well
tat why ???
i dun like dear tired like tis....
i will worry , i will sad u know.....
i just care about u ....
So dun make me worry too much ,
i will sot de....>.<
love euu............................muackssszz ♥
**********
突然的想念我们手牵手的日子
我们的再次相遇是很特别的日子
你对我而言真的越来越重要了
我知道
知道你对我的好
从来你不会如此的关心我 , 爱我
我真的很感动
你说过我们有好多好多地方要去
你会牵着我的手走过每一个地方 ???
当我生病的时候你会带我看医生
而我会在你最需要我的时候永远陪着你 , 支持你
当你不开心的时候我希望我会令你开心
不管未来有多长远
我们都会手牵手一起渡过 ♥
傻婆 ♥ 傻瓜




















No comments: